2011-04-27

Gunga på stora tjejers gunga

I söndags (påskdagen) när bästa Helena var här för å lämna över en bumbo med bord som jag hittat i Huddik så slog mina tjejer på största dosen charm mot Helena som vanligt :-D Å när Edit fick prova Matildas stoooora gunga så var charmnivån på topp så Helena var tvungen att hämta kameran sin.

Så nu tar jag mig friheten att visa några av korten hon tog:




Foton: Helena Sundström

Är så kul när andra fotar mina barn tycker jag för alla fotografer har ju olika bildspråk eller vad man ska säga, det blir liksom inte lika, man tolkar olika och väljer perspektiv, vinkel, fokuspunkter m.m. olika :-)

Vad tycker ni föresten om Edit frisyr, kanske dags å försöka få nå fason p åde där lockarna som nu börjar gå från korkskruvar i nacken till ett enda stort fluuuur.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...