2009-12-30

10 favoriter 2009

Ja nu är det ju dags att välja ut sina 10 favoriter bland de layouter som jag gjort i år. Det var faktiskt inte alls så svårt i år, när jag gick igenom mappen så kom jag fram till att gud vad fula LO:s jag gjort i år :-O var nästan svårt å hitta 10 LO:s som jag var riktigt nöjd med :-s om ni vill får ni gärna säga vilken som är er favorit bland de LO:s jag gjort i år, de kan ju avra svårt å veta om de är gjorda i år eller inte men de som är bloggade i år är ju gjorda i år i stort sett :-)














Så det var mina favoriter från 2009, finns ju en liten chans att jag skulle hinna göra en ny lo till men det får så vara ;-) på 7 av 10 finns papper med någon slags "Edge" :-)

det har blivit ca 108 layouter och 10 altered projekt plus en hel hög med kort.


hoppasn i har lust å säga vad ni tycker om vilken som är eran favorit :-)

//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...