2011-03-31

Vackra band...

...ja idag ska man använda band på sitt alster enligt SWE:s utmaning, ös på med band bara :-D själv har jag hinkvis med band efter att jag i ett par år prenumererade på en "bandklubb" från USA med superfina band :-) jag gick ur för ett par år sen när dollarn gick upp och jag hade samlat på mig huuur myket band som hellst men nu är ju dollarn billigare igen så kanske dags för lite mera band :-p

"Lilla humöret"



För att banden riktigt skulle få träda fram så valde jag att itne ha nått mönsterpapper eller några större dekorationer än brads :-) Sydde fast banden med symaskinen och sydde vidare så det blev en cirkel. Å så en rubrik och journaling så var de klart :-) enkel men jag är jättenöjd med den!

//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...