2011-03-07

Skissen v.10

japp måndag å skissdag på SWE. Idag är det Lillblomman som ritat skissen och jag blev jätteinspirerad, men så älskar ju jag runda papper och dyl på layouter :-D

"Ge mig en Puss storasyster"



Blev verkligen jättenöjd med denna, inte många av de LO:s jag gjort i år har jag blivit nöjd med, kan nog räkna dem på en hand, varför vet jag inte men tycker bara allt jag gör blir fult och skäms nästan för att visa dem. Men som sagt DENNA är jag nöjd med iaf, och det är kul när man orkar använda verktyg/material m.m. som legat ett tag eller som itne används så ofta.

En sån sak är cuttlebugen, vad det ska vara jobbigt att släpa fram den (står 1m från skrivbordet) jag måste ju resa på mig å plocka fram den å sen ta fram alfabete å leta efter alla bokstäver och sen stansa ut och sortera osv osv, är alldeles för lat för att använda den helt enkelt....

en annan sak är stämplarna jag använt här, itne så omständigt att plocka fram ,behöver itne ens lyfta rumpan men det går i vågor, helt plötsligt kommer man på nån grej man ahr där på scrapbordet och så får de vara med en stund igen :-)

//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...