2011-03-21

En liten fot.

Många vet att jag är galen i att fotografera små barn och bebisars fötter :-) är så sött med små små fötter, iaf så har jag ju en uppsjö av foton på Edits fötter vid det här laget så det var väl dags för att scrappa ett till sånt kort så jag får nån användning för min hög av fötter....

"En liten fot"



Denna layout är gjord till Stellas.se med kitet som vi fick nu till Mars Vintagetema, så här har jag gjort slut på de där sista spillbitarna av mina papper från Crate.

I hörnet har jag gjort en dekorationshög med lite gamla vintage grejer som en etikett, ett frimärke och en bit av en bibelsida. Sen är det en bit spets med lite halvpärlor på som jag fäst med häftklamrar.

Runt layouten har jag sytt med symaskin för att få de knöliga pappren att fästa ordentligt. Rubriken är utstansad i cardstock med Quickutz alfabetet Washington och små minialphas från making memories.


 

Allt material finns i Stellas lilla butik!
///H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...