2010-10-17

Mått 2010-10-17

Vikten står helt still vilket känns underbart, att ha kunnat ändra levnadsvanor utan att känna att det är jobbigt och ändå stå helt still i flera månader. Vikten ligger mellan 70,8 och 71,3 så jag säger att jag väger 71kg och alltså är det -27kg ungefär vilket känns helt grymt! jag tänkte istället har lite mer koll på måtten å här kommer dagens mått:

Överarm: 27,5cm (-6,5cm)
Höfter: 100,5cm (-21,5cm)
Byst: 98cm (-13cm)
Midja: 76cm (-20cm)
Lår: 59,5cm (-13,5m)

Yes, nu blev det -20cm runt midjan :-D Men brösten minskar fortfarande en hel del oc hdet som jag verkligen märkt är att de blivit mycket! fastare sista 2 månaderna, där märks verkligen styrketräningen och att huden hunnit med! är så underbart att känna sig sexig även naken och inte bara lös å hängig :-D

Det ända mått jag nu känner att jag vill ha ner liiiite till är höfterna bara så jag får gå ner till tvåsiffrigt så är jag supernöjd :-D

Huden på hela kroppen har under sommaren och nu i början av hösten hängt med i den snabba viktnedgången så mage och lår är mycket fastare åxå och inte lika gropiga :-D

/H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...