2010-08-15

Foton

Vet att jag varit extremt dålig på att uppdatera bloggen mer löpande, tidigare så Mobilbloggade jag ju åtminstonde då och då, MEN min mobil är döööd, har en gammal enkel fuktskadad LG just nu så kamera m.m. finns ju itne på den. Men förhoppningsvis får jag låna en mordernare idag i väntan på beslut om min ska lagas på garantin eller om det bara är å köpa ny.

Tänkte slänga in ett par kort på brudarna iaf för det finns mängder av kort här i min dator, för fotar gör jag även om jag inte bloggar :-p

Stora tjejen Matilda ser ut att vara typ 12 eller nått :-p


Och lilla bedrövade tjejen Edit som numera vägrar åka vagn istället ska hon gå gå gå överallt, hon gick en hel dag på furuvik utan problem...


"Bestämda damen" kallas hon även för, hon är inte sen att visa sitt humör speciellt om storasyster så mycket som rör vid henne.


Edits söta sommarknän




Vi har en liten stig över åkern för att slippa gå längs den stora vägen när vi ska till farmor eller Elin:


Söta lilla chokladmonster, så mörk choklad som möjligt ska de va om man frågar Matilda


Liten å söt, när vi var i Rengsjö "på gammelmormors tid", självklart gick å gick å gick hon hela dagen.


Det var en lite snabb fotouppdatering iaf, nu ska vi göra oss iordning för att åka på Emmas 1års kalas :-)

//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...