2010-07-02

Galen

hihihi, skrattade som en tok när elin skickade detta foto till mig som hon tagit av mina två tjejer förra sommaren. Ser ut som matilda tappat förståndet och vill äta upp sin lillasyster. Var tvungen att scrappa kortet och när jag fick ett DT paket från stellas med härliga färglada papper från Pink paislee så passade det perfekt.

"Galen"


På denna layout tog jag ett svart cardstock som bas sen har jag använt pappret "PinkPaislee - 365 D - Believe" som är det härliga cirkelformade pappret med scallopkant. Runt kortet har jag använt små spillbitar av papprena "PP - 365 D - Be free", "PP - 365 D - Imagine" och "PP - 365 D - Dream Big" som jag satt på fotomattor av röd cardstock.

Runt inre kanten av cirkeln var det massor av swirls så jag tog även lite rubons i form av sjärilar och satte dit och sen 3D-lackade jag swirlsen och fjärilarna så de poppade upp lite mer.



//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...