2010-06-13

Veckovägning 2010-06-13

Blev precis som jag trodde idag, efter en massa choklad, kakor, god mat och mindre motion än vanligt (bara godkänt med motion inte bra)

Vikt sist: 72,5 kg
Vikt idag: 72,9 kg
Viktförändring denna vecka: +0,4 kg
Viktminskningtotalt: -21,6 kg
Min startvikt: 94,5 kg

Skönt att jag inte hoppade upp på 73 igen iaf :-) nu ska jag försöka ta en bättre vecka denna som kommer, Idag var första dagen på mensen så där fick jag förklaringen på mitt helt enorma chokladsug sista veckan :-p

Dessutom så åt vi på mcdonalds i torsdags när vi var i huddik och när vi kom hem monterade vi studsmatta så jag "offrade" min promenad pga det. Men denna vecka som kommer så ska det bli minst 3 promenader och 1 gång på gymmet. Det är ett löfte till mig själv.

att komma under 70 till midsommar lägger jag ner men till 1Juli kan man ju hoppas iaf :-)

Längd: 175cm
Vikt: 72,9kg
BMI: 23,8

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...