2010-06-03

Scrappat åt stellas.se

Har två nya alster att visa er som jag skapat åt Stellas.se. Kortet vet jag nådde sin mottagare igår så då kan jag visa det här i bloggen också och layouten bloggades på stellas igår.

"Dricka välling själv"


Bakgrundspappret heter "BG - Basics - Poll" och jag har även stansat ut titeln i det pappret. Det ljusa pappret är baksidan av "BG - Cappella - Prima donna", på det pappret rev jag kanterna förhand och sydde sen med symaskin ett par gånger lite slarvigt runt det för en liten extra inramning.

Ramen runt fotot är egentligen ett journalingkort som jag tyckte hade så fin ram så jag satte fotot på själva kortet. Journalingkorten heter "Jenni B - Bingobrickor - Black" och den jag använde stod det GROW på överst. Hade egentligen tänkt använda den på denna layout men så hamnade fotot på den av en ren händelse på scrapbordet och jag tyckte så mycket om hur det såg ut så då blev det så.

Rankan är en chipboardstickers från Basic greys serie Capella, runt den knöt jag ett litet band och dekorerade med halvpärlor.


"50år"


"50" är bokstäver från basic grey, det bruna pappret är "BG - Basics - Poll". Jag har även stämplat ett par fjäril och dekorerat med halvpärlor och stenar, under den rivna kanten satte jag en spets som fick sticka fram litegrann. Som pricken över i så lackade jag "50år" med crackeleringslack.

Kika in hos stellas.se å kolla in dessa härliga serier från Basic grey.

//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...