2010-06-05

Helt normal syskonskara

Ja vad ska jag skriva egentligen, satt och kollade igenom korten från ifjol på mig och mina syskon. Det ända där vi är samlade allihopa, och det här är det mest normala av allihopa:



jaaa.... Här är alltså lillasyster Francesca sen jag, lillebror Alexander (jesus), storasyster Tina, lillebror Samuel och nertill står lillerbror Zacharias och så systersonen Filip.

JA Filip biter tina i handleden....



Och för alla som förstår vad jag nu tänker skriva så är vi i "Bygdegårn!" Den riktiga ;-)

för att bevisa att detta var den bästa bilden så ska ni nu få se ett par andra:

Spöket är våran mamma och gucken i bakgrunden är hennes man Magnus :-p


Kortet taget precis efter mamma for förbi som ett spöke...



Tror jag kan skylla mycket av detta på mammas gener då Samuel är den som håller sig mest normal å lugn på alla kort. Fast Francesca kanske är adopterad eller nå för hon vart väldigt söt på alla tre korten även hon :-D

//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...