2010-06-09

Fiskkort och tävling

Idag bloggades något som inte är speciellt mycket "fnyz" inne i stellas blogg. Inte nog med att jag gjorde ett kort så gjorde jag dessutom ett fiskkort och då passade vi på stellas.se på att utmana alla läsare åxå.

kan lova att det blev många skratt på scrapträffen när jag gjorde detta kort. Fantasin fick spinna loss rejält eftersom de som beställde ett grattiskort av mig (Pappa och Ann-sofie) var väldigt tydliga med att det var till en fiskare så det skulle vara nån fisk med....inte så himla vanligt med fiskar inom scrapvärlden så jag hade ingen i mitt dt-kit å ingen av mina scrapvänner hade nån stämpel eller nått med en fisk. Då kom idén...ett kort format som en fisk...(tack åsa ;-) )

"Grattis 70år"



För att vara med och tävla om ett hemligt paket till ett värde av 300kr gå in HÄR i stellas blogg och läs mer :-)

//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...