2010-05-09

Veckovägning 2010-05-09

Så var det dags för "4 månaders vägningen" idag då, 10 Januari började vi ju å då är det ju närmast idag :-) även om februari är lite kortare :-D

Hade inga större förhoppningar men försökte hoppas på lite iaf, början av veckan fick jag till riktigt bra med motion men andra halvan har det inte blivit nått alls typ. I matväg har det varit skapligt, igår kväll var det ju middag på LillaK men det var inte så onyttigt, lite oljigt kanske men inte som å gå ut å äta nån annanstans. Men en del alkohol blev det ju :-)

Vikt sist: 77,2 kg
Vikt idag: 75,9 kg
Viktförändring denna vecka: -1,3 kg
Viktminskningtotalt: -18,6 kg
Min startvikt: 94,5 kg

Kan lova att jag INTE trodde på detta resultat, vägde mig nog 20 gånger och fick exakt samma siffror varje gång. Så wow! 1,3 ner gör ju att jag för det första har under 25 i BMI, jag har bara 0,9kg kvar till 75kg så möjligheten finns ju att jag klarar det målet till bröllopet, nog för att vägningen är ju inte fören dagen efter bröllopet men ändå. får se om hotellet har en våg annars blir vägningen på måndag morgon nästa vecka.

När jag kommer under 75 så ska jag ta mått nästa gång, ska hålla mig tills dess :-)

Längd: 175cm
Vikt: 75,9kg
BMI: 24,78

1 kommentar:

Pylle sa...

Men Hanna hur i filsiken gör du? en dålig vecka och du går ner över 1 kg, du är BÄST fasiken så stolt jag är över dig. Kramis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...