2010-05-28

Nu jäklar

Idag fick alla på jobbet gymkort av chefen fram till årsskiftet :-D så det beror inte på att jag ligger med chefen för i så fall blir jag lite nervös varför de andra anställda fick gymkort.

Så nu har jag gymkort på friscordia på rehn i bollnäs å jag och judit ska börja gymma iaf 1gång/vecka.

Fredrik tränar tisdagar och torsdagar så måndagar och onsdagar kan ju jag börja gymma lite men kanske kan bli lite knöligt å komma iväg 2gånger/vecka nu när det är så körigt med jobb för fredrik.

Känner jku at vikten börjar komma ner riktigt bra så nu passar det perfekt att börja få kroppen lite fastare och kanske få magen att sluta se ut som en randig degklump. kanske bara en randig tvättbräda tillslut :-D

Snart är det söndag och vägning åxå, spännande, satsar ju på under 70kg till midsommar så nu hppas jag på ett kilo ner på söndag så jag ligger under 73.

//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...