2010-05-26

Hostar

Idag fick jag hämta matilda tidigare från dagis eftersom hon hade hostat massor vid lunchen och på vilan. Hon är pigg, glad och har ingen feber men hostar nå hemskt så hoppas det inte är nått osm är på gång att bryta ut :-( får se i natt hur mycket hon hostar. Om hon hostar mycket så blir båda tjejerna hemma imorgon men om hon blir bättre å inte det dyker upp nå fler symptom på förkylning så får de gå åtminstonde på förmiddagen.

Edit ska gå 08:30 till 10:30 imorgon så kanske de får gå den tiden båda två så edit itne missar en inskolningsdag och så hinner jag med mötet jag har inbokat och åka och handla. Annars kunde judit komma en sväng när hon jobbat klart ifall Matildan inte får sova nå bra i natt eller hon är sämre.

Ja det här vart ju mest mina egna funderingar, hade mest lust å skriva lite :-)


Idag fick Edit vara på dagis i 2 timmar alldeles själv :-) och det hade gått alldeles strålande, hon var så glad som en lite sol både när vi kom dit och hela tiden där och när jag hämtade henne :-)


nu skriker den minsta och jag måste börja med middagen

kramar//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...