2010-05-14

Bröllop imorgon

Ja nu är det fredag kväll, jag sitter här på Hotell Majoren i Skövde och imorgon smäller det. Då ska Mari å Fredrik gifta sig. Idag fick jag ett 8GB minneskort av dem så jag kan fota maaaaasssooooor åt dem :-) så då harj ag ett på 8 ett på 4 å ett på 2GB sååå kan nog fota 5000 foton :-D perfeekt. Har kanske fotat 100 ikväll, ingen jättetillställning ikväll men en mysig sammankomst för de gäster som redan anlänt till Skövde.

Det bjöds på smörgåstårta, kaffe å kaka :-) jag var duktig å åt endast en liten kaka iaf :-) smörgåstårtan var gudomligt god!


Jag ville åxå säga tacktacktack för alla snälla kommentarer i de senaste inläggen :-) lovar att de ska komma ltie ordentliga foton på mig nå tag här. Elin har lovat att knäppa lite på mig nu när jag nått det första målet :-)

Har även märkt stor skillnad på konditionen, jag tar ju min runda som är 7km sisådär 4 gånger i veckan försöker jag komma iväg och nu jobbar jag ca hälften av sträckan :-) det kunde jag ju INTE göra för bara 1 månad sen :-)

Ni märker att det här blir ett väldigt mixat inlägg. Tänkte visa ett kort från ikväll åxå, det är helt oredigerat då ajg inte har spcs på lappen men jag tyckte det var så himla mysigt när jag fick syn på Annas kaka, det har lyckats bli ett hjärta i kakan, alla såg alltså inte ut så här utan det var ju blandat mörk å ljus deg så alla såg olika ut men denna var ju helt bedårande å speciellt när vi är här för bröllop:



för att komma i bröllopsstämning kollar jag nu på "American Pie 3, the wedding" :-D hoppas det inte är lika mycket som går på tok imorgon bara ;-)

Nä nu ska jag sova. 07:50 hämtar de upp mig, då ska vi till frisören för 4 timmar av sminkningar, friseringar och påklädningar :-) jag ska helt enkelt fota hela kalaset jag å frisören ville ha foton till sin hemsida åxå så det ska bli spännande :-D champanje å jordgubbar är utlovade till frukost!

god natt alla rara!

//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...