2010-04-18

Veckovägning 2010-04-18

Ja så var det dags, denna vecka har verkligen INTE gått bra! visst motion har det blivit, tror det blev 4 promenader men inte alla 4 var så rejäla som jag velat. sen åt vi på combigrillen på onsdagen, drack nått glas rött även på en vardagkväll och så möhippa mwed champagne, snittar, tacos, paj m.m. m.m. som grädde på moset så inte helt oväntat så kom nu mitt första +.

Vikt sist: 79,1 kg
Vikt idag: 79,8 kg
Viktförändring denna vecka: +0,7 kg
Viktminskningtotalt: -14,7 kg
Min startvikt: 94,5 kg


Skönt att inte hoppa upp och ner över 80 iaf. Är som sagt inte förvånad utan ser verkligen detta som en motivation nu, jag var så nöjd när jagk om under 80 så jag tappade liksom motivationen, var ju redan så nöjd så det fanns ingen morot för tillfället, nu så kör jag en "hardcore" vecka. Känner redan av träningsvärk i bröst, nace och armar efter poledancen så nu ska jag fortsätta på den linjen och ta rejäla promenader, fylla i checklistan och hitta motivationen igen.

Längd: 175cm
Vikt: 79,8
BMI: 26,06

3 kommentarer:

Pylle sa...

Som jag skrev i smset skönt att du trots ett plus blir taggad till att ta rejäla tag den här veckan. För det får inte bli en trend med plus, tisdag kvälll är det promenad på schemat eller hur? stop skylten ska få sig en smäll då och våra ben motion. Tack för en mysig stund i em/kväll. Kramis

Fnyz sa...

japp, nu blir det hårdträning denna veckan.för nu är det mindre än 4 veckor kvar till bröllopet och jag ska ju köpa en klänning i medium så är det bara ;-)

Åsa (asali) sa...

Heja, heja, heja...skicka över lite motivation till mig i Annefors oxå. Behöver en rejäl spark i ändan nu.
Kraaaaaaam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...