2010-04-11

Veckovägning 2010-04-11

Så nu har vi varit med i viktväktarna i 3 månader. Sista veckan har det blivit riktigt bra med promenader, 6st på ca 60minuter var. Men lite sämre med maten å dyl. lyxade med bearnaise sås i fredags till köttet och så åt jag en chokladbit åxå.
Men jag har varit ganska säker på att jag kommer gå ner men, kommer jag gå ner 0,5 eller mer?? det är frågan:


Vikt sist: 80,4 kg
Vikt idag: 79,1 kg
Viktförändring denna vecka: -1,3 kg
Viktminskningtotalt: -15,4 kg
Min startvikt: 94,5 kg


JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA jag är under 80!!! å i god tid innan 1 juni åxå som mitt stooora mål var :-) plus att jag gått ner 15kg på de här första 3 månaderna med VV åxå :-D å om 1,4kg så har jag gått ner 20kg :-O sen i oktober!

Vet inte vad jag ska skriva, siffrorna talar nog för sig själv. men justja, kanske skulle mäta mig lite! gör ett eget inlägg med måtten om en stund.

//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...