2010-04-06

Vattkoppor

japp nu har matildan blivit prickig, hon har det ganska jobbigt med massor av prickar. Hårbotten, ansikte, mage, rygg, armar, lår är prickiga, det ända som klarat sig är fötterna och rumpan.

Edit verkar smittad hon åxå, hon är väldigt trött och allmänt hängig. Skönt å ha denna sjukdom avklarad men just nu är det synd om lilla skruttan :-(

Lilla Edit är så snorig så hon tom blödde näsblod nu ikväll.

Så just nu är det vab som gäller och som tur är så är mitt humör och min energi på topp så jag har massor av tålamod med de små. Idag har vi degat, gjort ny trolldeg, läst böcker, åkt en biltur och postat brev, kollar på film, vilat en sväng, ätit massa frukt och allmänt lekt.


Efter middagen fick jag gå ut på en promenad vilket är enormt skönt efter en dag av att vara hemma å vabba, jag gick nog ca 7km å det tog 1 timme å 20 minuter.

nu ska jag snart kolla på desperata hemmafruarna, äntligen känns som en evighet sen eftersom det inte var nått avsnitt förra veckan :-) nackdelen med sport på tv är att de bra programmen uteblir då och då ;-)


//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...