2010-04-24

Shoppat

Idag fick jag lite tid för mig själv och åkte ner på stan, köpte mig ett par rejäla joggingskor, en sportBH som håller mina meloner på plats så de inte skuttar så mycket ;-) och så köpte jag en lite hundbok åt edit :-)

Provade även nån jacka och så var jag in på systemet, och faktsitk så har jag idag insett en sak. jag har senaste veckorna tänkt att jag har storlek L på kläder men kan IBLAND ha medium men ALLT jag provade idag var det medium som gällde på så måste väll inse att det är "min" storlek nu.


Försökte mobilblogga flera gånger tidigare idag men fick bara ett felmedelenade tillbaka :-( Tänkte visa mina fina skor och sen när vi var ute på eftermiddagen så täntke jag visa att Edit går å går å går hela tiden även utomhus nu :-) perfekt att hon tränar mycket på det nu när det bara är 3!!!veckor kvar till dagisstart :-)

Ikväll har vi grillat lite nötkött, majskolvar, färska champinjoner och så gjorde jag dollarchips till. Så underbart gott!

Å arbetet med våran murade grill går frammåt för fredrik, jag dokumenterar arbetets gång så när den är färdig kan ni få se hur den växt fram. Nu är hela grunden klar iaf och plattan är på plats så imorgon tänkte han börja mura upp de tre nedersta varven.


Nu är svärföräldrarna här och vi ska kolla på körslaget, svärmor håller på å lägger Matilda och edit la sig för en stund sen efter ett bad å en flaska välling.

//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...