2010-04-15

Mina två

I söndags innan vi skulle åka på Ellens 4års kalas så hade jag och mina två skruttor en spontan fotosession. Jag slängde upp ett par svarta lakan sen så fick brudarna vara där å interagera med varandra helt enkelt :-)

Matilda mutades enkelt med att hon skulle få en liten bit choklad efteråt å Edit är oftast med på noterna bara man ger henne en kloss eller nått ;-)



ni som känner min farmor, erkänn att matilda har en viss "farmor anna" min här:






Matildas klänning är jag helt kär i, hittade den på http://www.strossel.se/ och på just dessa klänningar och matchande tröjor är det rea just nu plus fraktfritt hela April. Man skulle kunna tro att jag är sponsrad men bara så ni vet skatterevisorer så får jagi nte ett ruttet öre för att jag skriver det här ;-) så ni behöver inte granska min deklaration ;-)

//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...