2010-04-30

Hantlar m.m.

Hihi, jag började igår rota runt i våra föråd för å kolla om vi hade nå hantlar, förutom de 5kgs som sambon släpat fram som inte riktigt passar mina axelövningar där jag kanske ska ha 2kg.

Iaf så hittade jag en väska full med stång, hantlar å massor av vikter, sen hittade jag ett par uppsättningar hantalar uppe i förådet åxå. Så nu funderar jag på om vi skulle försöka samla alla dessa saker på ETT ställe å ha lite mer ordning på de hela. Plockade fram ett par 1kgs hantlar iaf, hittade inga 2 nu direkt men kan även ha 1kg till axelövningarna nu i början.


Bra att man har en laddad sambo åxå som älskar att gymma :-p han kan massor av övningar med fria vikter som han kan visa mig, han har massa hantlar m.m. å han peppar mig att träna :-) helt perfekt :-)

//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...