2010-04-03

En dotter

Så är det dags för min tredje och sista layout som jag gjort med papper från Paper Loft som jag fick i mitt DT-kit från Stellas.se. Jag har gjort en LO med en dikt på som ska sitta som förstasida i Edits första året album.

"En dotter"


Jag skrev ut dikten på cardstock och sen klippte jag cardstocket som en cirkel, ritade av cirkeln på pappret "Paper Loft - BC - Mountain meadow" och rev ut en lite större cirlek i det, jag rev även upp insidan av den cirkeln och rullade några flikar. Som bakgrundspapper använde jag: "Paper Loft - Grandmas - Front room" som har helt underbara snirklar i hörnen som jag ville förhöja genom att sätta halvpärlor på dem.

Ramade in layouten med pappret "Paper Loft - Grandmas - Tatting" och avslutade layouten med massor av dekorationer, bl.a. blommor, höstiga blad, kopparbrads, band, nålar, en fjäril och ett liiiiitet gem.

  

//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...