2010-04-20

2010-04-20

Blev verkligen helpeppad av mitt lilla plus i söndags. om jag skulle fortsätta å få plus i flera veckor så går det garanterat över men NU så rä jag peppad ut i fingertopparna, jag drömmer om nästa gång jag ska få ta mig ut på en promenad eller så funderar jag på vad jag ska kunna lägga till för träning m.m.


Är mycket striktare med maten denna vecka åxå. Inte nån munsbit av nått onyttigt ska få slinka ner, inte ett endaste glas vin på en vardag, ingen "utemat" på nån annan dag än söndag osv. Förra veckan slank det ner ett par glas vin (utöver helgen), ett par bitar choklad, möhippan behöver vi ju inte ens prata om, då var det ju massor av onyttigt.

Idag har jag gått en rask promenad på 80 minuter, gjort 90 situps (3*30) och ska strax göra armhävningar, brukar bli ca 30st (3*10).


Pepp pepp pepp, vill vara snyyyyygg på bröllopet först å främst å det är bara 3,5 vecka dit ;-)

//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...