2010-03-07

Veckovägning 2010-03-07

Vikt sist: 85,6 kg
Vikt idag: 84,7 kg
Viktförändring denna vecka: -0,9 kg
Viktminskning totalt: -9,8 kg
Startvikt: 94,5 kg

å vad fruktansvärt härligt det kändes idag. Nådde så mycket kändes det som. Jag väger mindre än innan jag blev gravid med Edit, jag väger snart lika mycket som när jag blev gravid med matilda, snart har jag gått ner 10kg med VV och idag nådde jag delmålet att gå ner 10% av startvikten! Å att komma under 85 känns som ett delmål bara det. Siktet står ju nu på att komma under 80kg till sommaren, har inte sett en 7:a på vågen sen gymnasiet nån gång.

VV skriver såhär:
"Grattis! Du nådda just dina viktiga 10%. Bra jobbat! Passa på att fira lite! Läs om vilka fördelar du har nått genom att gå nerViktiga 10%."

Kanske ska gå ner med mitt presentkort på "lottas" å boka mig nån behandling nu när jag varit så duktig :-)

F gick ner 0,7 han åxå men han tappade ju 3kg förra veckan så det var ju bra att han gick ner öht :-) han nådde åxå sitt 10% delmål just idag :-) Det känns åxå jäkligt bra att jag går ner lika bra som honom fastän killar har lättare än tjejer och man har lättare att tappa mer vikt desto mer man väger :-)

//H

1 kommentar:

Pylle sa...

ÅÅ titta så bra, åå vilken skillnad man ser på fotona. Härligt Hanna säger som VV passa på att fira lite. Jag måste ge mig själv en stor spark i baken nu och skärpa mig, har dalat en hel del på motivationen. //Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...