2010-01-28

Motion mm.

Veckan har bjudit på en hel del olika saker men desto mindre motion tyvärr, två långpromenader och en sväng på crosstrainern har jag fått till hittills å nu är det ju fullt ös fredag och lördag med kalasande.

Så bara halvbra med motion men TRE!!!! kalas på en vecka! plus att jag varit dålig i magen så jag kunde inte sköta maten alls under onsdagen. Fick i mig ca 4 av mina 34 points tror jag :-(

14 aktivitetspoints hittills denna vecka iaf.

Så frågan är ju om kroppen gick ner i svält i onsdags å stanande av ämnesomsättningen och om de tre kalasen sätter sina spår, det visar sig på söndag....

I övrigt kunde min dåliga mage bero på just viktminskningen eftersom kroppen börjar att förbränna fettet som ligger mellan organen så rör sig organen och då kan man må riktigt dåligt :-(

//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...