2010-01-23

Kompisar

Tänk vilka kompisar dessa två är, emellanåt kramas de eller tjatar om att träffa den andra å emellanåt så säger de saker som "jag tycker inte om dig" till varandra. Men vi vet ju att i grund å botten så betyder de enormt mycekt för varandra, de växer upp nästan som systrar och därav de elaka orden emellanåt, syskonkärlek helt enkelt.




Idag var det ytterligare en dag i pulkabacken, och en första test av vårat nya mackjärn, förutom att de första mackorna blev svarta så tror jag nu fredrik börjar förstå sig på det :-D

imorgon är det dags för lite kalas för Edits mag-kompis Jacob som skulle ha kommit till världen 1 dag före Edit, nu gick både anna och jag över tiden men Anna gick inte fullt så länge som mig så det skiljer 5 dagar mellan våra två små istället. Så att fira honom gör mig ännumera varse om att min lilla bäbis fyller 1år på fredag :-o


nu sängen :-D///H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...