2010-01-02

Julafton-09 del 2

Ja jag måste ju hinna blogga klart om våran julafton även om vi är inne på nytt år nu :-)

Nu är vi framme till själva eftermiddagen på julafton när vi kollade på Kalle, sen kom tomten och vi öppnade paket å sen åt vi julmaten :-)


Judit och Edit myser i väntan på tomten


Edit med farbror Tomas


Tjejerna spanade in julklapparna så då passade jag på att fota dem lite framför klapparna :-)




"Hur stor är Edit?"








Massa klappar:


Vem är ivrigast att öppna?


"Klappa händerna när du är riktigt glad..."


å så kom äntligen tomten och här fastnade även farmor på kort:




"Oj, vem är det där???"


Men mina tjejer är inte speciellt rädda för tomten:






å så fastnade farfar åxå, å det var alltså denna klänning Edit fick i julklapp på morgonen som fredrik hade köpt:


Lyckades fånga många fina kort tycker jag faktsikt :-) nu ska jag bara lyckas skriva ut lite så jag kan scrappa dem :-D

Vi som firade hos jan och Carina var alltså vi och dem och tomas & judit. Alla utom fredrik fick ni se kort på :-D fredrik såg ut som en lurvpöse ;-) med skägg å myskläder å rödrosiga kinder så han skrattar själv gott åt fotona på sig själv från julafton :-D

Nu ska vi strax laga lite lövbiff med klyftpotatis å lök så ska Jan & Carina komma hit på middag.

///H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...