2010-01-01

Gott nytt år

Ja nu har detta nya decenium då börjat, tänk, när detta decenium är över så är Matilda en tonåring :-o

Detta sista decenium har ju verkligen bjudit på endel händelser i livet :-) student, barn, sambo, hus, många nya vänner, farfar gick bort m.m.m.m.m.m.


kom även på att jag det sista deceniet gått upp 25kg...... skoj, nog för att jag fött två barn men 25 kg är lite väl mycket att ha släpandes....

För 10 år sedan var jag och Kitte i örebro, å du Kitte!! var det inte nu vi skulle öppna den där "tidskapseln" vi gjorde :-D jag har den kvar :-) den kanske får fortsätta ligga här å vänta på nästa decenium :-D

Gårdagen var helt underbar trots en edit som vänt totalt på dygnet nu när det varit jullov :-) Hon somnade dock precis innan tolvslaget så vi fick gå ut och kolla på raketer i lugn och ro :-)


nä jag är faktiskt bakis idag, så jag oooorkar inte svamla på nå mer

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...