2009-12-18

Sova inne

ja idag fick denna mamman ge upp tanken på att lägga lite skrutta i vagnen ute för att sova,... precis i detta nu (edit sover) så står termometern på -24 grader.....

Så först kom ett par dygn med världens snöande :-) sen kommer nu kylan , allt för att vi ska få ha mängder av snö på julafton :-D nu tror jag snart både på jultomten och gud ;-) för nån har ju fixat en vit jul åt oss :-)

Idag kändes det så pass rått å kallt ute så Matilda har bara fått vara ute 5 minuter när jag höll på å klä edit och fixa bilen, inte mycket frisk luft det inte menmen, vi tog oss ju upp till Elin och umgicks med dem halva dagen iaf :-)

nu är vi hemma, edit sover i sängen, matilda kollar på babar, jag dricker kaffe och bloggar och fredrik är ute och eldar m.m. :-D skööönt, bra arbetsfördelning tycker jag just idag ;-) han eldar och jag dricker kaffe :-D


//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...