2009-12-29

Layouter

Jag har ju missat att blogga den lo som bloggades på SWEbloggen på julafton. Utmaningen var att snabbscrappa en lo med det material som man redan hade framme på scrapbordet. Min Lo gick verkligen supersnabbt att göra, tror att från att jag satte mig på stolen tills den var klar tog det ca 15 minuter.

"mormor & Edit"


På kortet är edit bara 1,5 vecka gammal :-) lillskruttan :-)

Sen en till layout som bloggades idag inne på SWE, utmaningen går ut på att scrappa om sina favoriter i garderoben och jag valde att göra en lo om de två klänningar från märket "Desigual" som jag har hittills, vill ha fler hela tiden känns de som :-) men jag har iaf en som ajg hade på Edits dop m.m. och så en som ajg köpte till julafton nu.

"Mina favoriter"


Jag har använt mig av papperspåsen som jag fick den ena klänningen i och så tagsen från de två klänningarna. kul att ha kvar som minne.


är ju inte så att det finns mijloner foton på mig då det oftast är jag som är bakom kameran men rotade fram kort där klänningarna syns lite iaf:
På dopet: en färgglad med korta ärmar


Julafton: en i dova färger med långa ärmar som passar bäst att man drar upp lite så blir det lite ballongärm:



//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...