2009-11-23

Vaccinerad

Japp idag blev även jag vaccinerad så nu är 2 av 4 medelmmar av denna familjen vaccinerad :-) det är ömt runt där de stack å så känner jag mig allmänt mosig och seg, får se hur jag mår imorgon var tydligen dagen efter de flesta mått dåligt, varit som förkyld m.m.

Förutom vaccination så har vi hunnit med massa annat idag, bl.a. började fredrik dagen med två fynd på blocket, vi har letat en frys ett bra tag nu då vi bara haft frysbox sen i januari, och idag ittade han kyl och frys som var jättefräscha. Kommer inte ihåg vad de kostade men har för mig att det var 1000kr för båda två å då har vi ju matchande kyl och frys.

det andra fyndet var en relativt ny crosstrainer för 500kr som fanns här i staden :-) gubben som hade den erbjöd sig tom att skjutsa hem den för oss :-D så nu har jag en sån här hemma i vardagsrummet åxå. Det blir ju i snitt 4 promenader per veckan och de brukar vara ca 40-50 minuter långa. Så nu kan jag även träna lite på kvällarna när jag ändå bruka titta på tv.

Tänker inte skriva ut min vikt såhär på bloggen men kan ju dela med mig av mina framsteg :-) ligger på ca -1,5kg sen jag satte igång ordentligt med motioneradet. Har ju inte ändrat matvanor så mycket alls än, tar lite itaget så att säga, är så skönt å komma igång med promenader, itne bara för vikten utan för allt, luften, tiden, m.m.

///H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...