2009-11-05

teknikutmaning

Idag bloggades en teknikutmaning på swe som går ut på att man ska välja tre av sina egna layouter och så lifta någonting från var och en av dem.

"Har jag sagt att jag älskar dig idag?"


Denna LO har jag valt att ta titeln från så jag får en sån LO till båda mina tjejer:

denna andra LO (den nedersta i inlägget) har jag inspirerats av pappersremsorna med magnetstämplad journaling på:

När jag bläddrade bland mina LO:s för att hitta inspiration så kom jag ju på att jag hade kvar av det pappret som jag på denna har klippt ut blommor ifrån så det blev likadana pappersblommor på min nya:


Just nu scrappas det mycket här hemma, igårkväll scrappade jag två layouter på en kväll :-p är så himla skoj när man kommer in i en total skaparperiod!

//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...