2009-11-22

Journalingark, stämplar, stickers...

Ja idag går utmaningen på SWE ut på att man ska använda många journalingsaker, i beskrivningen står det mest journalingstickers eller journalingstämplar men då jag äger väldigt lite stickers så tolkade jag det som att det var just JOURNALING saker som var utmaningen och gjorde en LO med nästan bara journalingark :-) jag har skrivit en massa dold journaling på de små tagsen som jag knutit röda band i, det handlar om matvägran, att sluta med puréer och var favoritmaträtterna är för tillfället.

"Plättar"


allt som äallt är det 9 journalingark. Valde desutom att försöka använda några av de ark som legat som längst i min påse så när jag botaniserade runt så kom jag fram till att just de gröna arken verkar bli kvar i mina häften s ådå valde jag att fokusera på gröööönt. Arken är bl.a. från Making memories och MME. Tagsen finns att köpa i diverse pappershandlar.

för mera inspiration och information, gå in på SWEbloggen!

/H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...