2009-11-23

Hemlisen

Ja nu behöver jag inte vara hemlig längre utan kan skriiika ut till er alla vad det är jag gått å sett framemot i ett par månader. En dag för ett par månader sen fick jag ett trevligt mail som har resulterat i detta inlägg bl.a


ni kan ju gå in där å läsa för man kan även vinna lite priser om ni läser i det inlägget :-9

Ja vad är det nu jag svamlar om?? jooo jag är den allra senaste Designteams medlemmen hos Stellas.se :-D så himla skoj att få scrappa lite åt en butik. å jaa jag vet att endel nu undrar över min butik, ja som ni vet så ligger den ju på sparlåga och vi har inte tagit tag i vad som ska hända med den än då Edit än så länge är hemma med mig och kommer ju vara det i ett halvår till åtminstonde så som tidigast nästa höst sätter den fart igen och då får vi ta det då men just nu vet itne gubben å jag om vi ska sälja eller spara den :-D


Åter till de rolgia nyheterna istället tycker jag :-D för typ 3 veckor sedan fick jag hem mitt första designer kit från stellas och det bestod av underbara papper från MMEs serier "Love me do" och "life stories C2" även tillhörande dekorationer till de serierna var med i kitet och självklart massa andra godsaker :-D


layouterna hittar ni just nu i det inlägg jag länkade till ovan och inom kort kommer jag blogga dem med ltie materiallista m.m. även här men nu måste jag åka till dagis :-)

//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...