2009-11-06

Gungar & Leker

fortsätter med bloggningen av layouter som inte är till något speciellt. Nu har turen kommit till en LO som inte är så lik någon av mina andra layouter egentligen, ett lite annorlunda upplägg och helt perfekt om man vill ha med många foton.

"Gungar & leker"


Ville föreviga hur Matilda & Edit gungar så bra tillsammans, Matilda ger först Edit ltie fart sen gungar hon själv bredvid ett tag tills Edits gunga tappat fart då gungar hon på henne igen. Edit älskar att gunga till skillnad mot hur det var med Matilda de första 2 åren då hon skrek och grät om hon hamnade i en gunga.

Själv är jag väldigt nöjd att Matilda hjälper Edit då jag är rädd för gungor, helt sjukt jag vet men får panikkänslor när jag ser barn som gungar! Å slänggungorna på tivoli har jag ALDRIG satt mig i så länge jag kan minnas! Det måste vara världens läskigaste gunga! Jag har åkt Hangover på lisseberg och alla liknande karuseller men gungor!!!! hua ligen, vet inte varför jag känner sån panik när jag ser dem, och det allra värsta är om en gungar gungar lite snett! å nu fick jag panik bara över att tänka på det.

nä nu ska jag sluta pladdra och låta er kolla på layouten ifred.


///H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...