2009-11-07

9 månader

Har scrappat alla Edits månadslayouter men 7 och 8 månader är till senare SWEutmaningar så dem får ni vänta på, denna 9 månader är inte till nån utmaning alls så den kan ni få se nu direkt. Gjorde denna på scrapträffen i måndags och Elin och jag gjorde "tillsammans" så hon har en väldigt lik som jag härmade massor på men hennes är efter en utmaning så den får ni inte se på några veckor :-D hihi här kommer min iaf :-p

"9 månader"


slutade med att jag blev väldigt nöjd med denna trots att den kändes helt krystad ibörjan. Spillbitarna som jag använt till rutorna är från Elins spillbitsmapp och istället använde hon ett par spillbitar ur min :-D så himla kul när man kan dela på saker och på det viset känna att man får extra inspiration och vissa papper som man själv inte har å som passar perfekt till ens LO. Å ser ni jag har även använt lite Wellpapp :-D även den hade Elin. Den bruna rankan är en filtranka från prima, pärlor från Kaiser, dymoremsor till vikt och allt hon lärt sig och så 9:an är rootbeer thickers från American crafts.

Som jag skrev i tidigare inlägg så fick Edit sin andra tand idag! första kom i måndags och idag kom alltså nummer 2, nu går det undan med utvecklingen på en vecka har hon fått två tänder, lärt sig klappa händer, vinka och göra high five! å det var ju itne många veckor sen hon börja krypa heller, så just nu händer det massor och det är så underbart att få se hur hon lär sig saker och blir bara större och större.

Just nu sägs det mest "MAAAMMMAAAA" eftersom hon är en liten gnällis men även nenenene och nejnej kommer ur den lilla munnen, ordet pappa som vi fått höra kommer inte så ofta men snart kommer nog flera ord nu när hon utvecklat massa annat ett tag så kommer säkert talet få utvecklas lite istället :-)

//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...