2009-10-02

SWE teknikutmaning

Hejhej nu är jag hemma igen efter ett dygn nere i stockholm å nu hade jag ltie att blogga :-D Igår(torsdag) var det en teknikutmaning som bloggades inne på SWEbloggen. Utmaningen gick ut på att man skulle scrappa en sida i stilen "Shabby chic, vintage och/eller romantiskt". Jag som älskar denna stil hakade självklart på och tog tillfället i akt att göra en av de LO:s jag vill ha med i Edits album.


layouten jag gjorde till utmaningen var denna:

"Edit Veronica K"



Denna blev ena sidan av en dubbel om Edits dop, såhär enkel och bra blev andra sidan:

"Dopet"



Å såhär ser de ut tillsammans:


Det är journaling både synlig bredvid stora kortet på Edit men även två tags under två foton på första sidan.

nästan alla foton är tagna av Elin Modig!


///H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...