2009-10-05

Skissen v.41

Idag är det måndag och som vanligt innebär det en ny skisutmaning inne på SWEbloggen. Min layout gjorde jag igår och la faktsikt sista handen vid den imorse, sen fotade jag, beskar och laddade upp den innan vi åke till dagis imorse, kl. 09:00 bloggades inlägget på SWE så jag var verkligen inne i sista sekunden ;-) Jag blev iaf supernöjd med min layout och jag älskade denna skissen så tror att jag ska använda den fler gånger :-)

För att se skissen och de andras bidrag gå in HÄR!

Å så min layout:

"Älskade barn"

Blev inte helt 100 fotograferat då det var lite mulet och grått ute imorse men det duger. Som bas har jag använt ett svart Bazzil polkadot, så kul med denna "nya" struktur från bazzil, älskar prickigt :-D Pappret med hjärtan är ett gammalt sassafras lass, likaså det randiga uppe i den rivna delen. Scallopkanten är en liten bit av ett papper som har sån kant runt hela, tror det är ett MME kanske. Knappen är en chipboard-stickers från pink paisley.


///H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...