2009-10-11

förändring

idag har vi tagit tag i lite här hemma. Det började bli läge att flytta ut eddan ur vårat sovrum men då tildan många gånger väsnas på kvällen och vill ha en nattlampa på och lyssna på en saga innan hon somnar så kändes det inte som att vi kunde flytta in edit dit. efter många funderingar och planer så gjorde vi nu en rokad. vi flyttade ut mina scrapsaker ur mitt scrapprum. Jag har numera en stor scraphörna i sovrummet och eddan har en sovskrubb :-)


Scraprummet renoverade vi ju upp för ett par år sedan men nytt element, nytt golv och ny färg på väggarna så nu har hon ett litet krypin med ljusrosa väggar :-) vilken tur att vi fick en till tjej :-D

Det blev verkligen mycket bättre än vi trodde, det kändes först tråkigt att ge upp scraprummet men nu när man ser resultatet så känns det jättebra.

förhoppningsvis kommer de få egna rum om inte allt för många år :-D men nu har vi ordnat det för ett tag framöver, åtminstonde fram till edit blivit 2 år å inte kan sova i spjälsäng längre för då kanske det inte passar med nuvarande lösning :-)

så nu ska jag krypa i säng tror jag :-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...