2009-09-21

SWE skiss och kombination

Ja nu har jag två LO:s att visa er, båda är gjorda till SWE och den ena visades som inspiration igår och den andra idag. Igår var det en kombinationsutmaning där man skulle ha med: pärlfloss, cirklar och akrylfärg. Idag var utmaningen en skiss.

Först ut kommer min tolkning av skissen:

"Nappar till räven"


Denna layout blev jag nöjd med, den är gjord till matildas album och handlar om när hon bestämde sig för att sluta med napp. Grenen har jag ritat själv men jag tittade på en rub-on från hambly bara det att jag hade den endast i rosa plus att jag ville ha den lite större så då ritade jag själv och sen på med 3d lack så ser den itne alls hemmaritad ut längre.


Till kombinationen gjorde jag denna lo, som ajg inte alls är lika nöjd med :-p

"090819"


cirklarna har jag stansat ut med ett par cuttlebug dies jag har, sen är det pärlfloss (Tack maria ;-) ) rubriken är stämplad med akrylfärg och foamstamps (Jersey UC) och på cirklarna harj ag stämplat med magnetstämlarna "Rummage".


//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...