2009-09-22

sötisar

har inte så mycket att blogga idag egentligen, imorgon är det dags för en ny layout men idag får ni ett litet kort på mina sessor istället. Å det är väl inte så bara egentligen :-D




imorgon är det dags för dagisfotografering, men med den fotograferingsfirma som vårat dagis har så brukar vi få fotona i december....lite trökigt att behöva vänta så länge. Nu är det bar aå hålla tummarna föratt matilda itne vaknar upp sjuk eller nått annat tråkigt så hon kan vara med.

Vad hon ska ha på sig har jag fortfarande itne kmmit fram till. Var och hämtade mitt ME & I paket idag, hade beställt ett par plysch-tights i ljusrosa och massa hemliga plagg så det var spännande att hämta ut sdå jag bara visste om tightsen och ett par hängselbyxor till Edit.

De hemlgia plaggen blev iaf en brun godisråtta t-shirt som ajg tyckte jättemycket om, ett par cerisa tights, en "halvmåne" klänning som ahr vit botten med turkosa och gröna cirklar/halvmånar, svårt å förklara men endel av er vet säkert precis vilken klänning jag menar.

Till Edit beställde jag åxå ett hemligt plagg och fick en body med bilar på som ajg tror Herman ska få ha ett tag :-) Tror itne jag kommer använda den så jätteflitigt så då kan han få ha den lite först :-) den var liksom fin men väldigt lite "hanna" och mera grabbig åxå.


//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...