2009-09-28

Mera bröllopsfoton

nu har jag fått klartecken att få visa er mera foton från det underbara bröllop jag fick privilegiet att närvara på i lördags :-) Dagen var verkligen som gjord för bröllop med strålande solsken och underbara höstfärger på alla träden. De två som lovade varandra evig kärlek var Maria och hennes Magnus och det fullkomligt strålade om dem båda två.

Brudbuketten som en av Marias släktingar gjort (om jag inte har helt fel) var underbart vacker i höstfärger. Tårtan hade hennes mammas sambo gjort, maten hade magnus lagat, fotografen var marias svåger och även prästen var e släkting till maria :-) jag följde fotografen tätt i fotspåren för att både försöka lära mig nått men även åka snålskjuts på att få fota med egen kamera när han satte upp alla sina skärmar m.m.

först delades det ut program och rispåsar till alla gäster.













så vacker:




Hälsingeskogar kan verkligen vara en vacker bakgrund:




tårtparet igen:


Detta foto fick ni se även tidigare men då i svartvitt och då jag älskar det och inte vet vilket jag tycker är finast (färg eller sv/v) så visar jag även denna variant.


bakom kulisserna


sånt härligt foto taget medans maria pratade med folk och inte ens visste att jag fotade:


de tittar på fotografen så då passar jag på att ta från andra vinklar



tack för att jag fick vara med och dela eran underbara dag!


//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...