2009-09-19

80-tal

ja nu jäklar smäller de ;-) 80-talet flyttar in här i byn igen!


Nu är det äntligen dags för min och Elins gemensamma 25-årsfest för våra gemensamma vänner, vet att det är typ 8 månader sen jag fyllde 25...ja exakt idag faktiskt är jag 25år och 9 månader :-D


Vi har en fest med tema 80-tal eftersom vi ju föddes på 80-talet, vet att många brukar bli förvånad när jag säger att jag är född på 80-talet, kanske ser jag gammal ut eller så är det eftersom jag redan har två barn, hus m.m.


Foton utlovas såklart :-p för temat innebär åxå att åtminstonde de flesta kommer ha vackra utklädnader, själv är jag cerise och svart med plast-clips i öronen och benvärmare på benen såklart :-p

Fredrik har inhandlat en äkta 80-tals hårdrocks t-shirt och köpt en vacker långhårig peruk och vad de andra har det återstår att se, har fått se smakprov på endels kostymer och vet att jag inte kommer bli besviken på påhittigheten ;-)


///H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...