2009-08-13

Tilda

Har börjat få nån layout med foton från denna sommar gjord nu iaf :-) tycker det är skönt å ha nån layout från varje säsong på året så det inte blir ett hopp bland fotona, om ni förstår hur jag menar, jag känner inget tvång att få med allt i alla album eller att göra si eller så många om nått men jag vill gärna ha med nån layout med foton tagna på våren även om det inte är "vårfoton" precis.

Jag har ju scrappat mycket till Edtis album och där är ju foton från varje månad minst 2 layouter månad blir det ju för det händer ju saker hela tiden med de små. Men i familjealbumet hade jag som sista layout en från Maj, men nu har jag scrappat 1 om när vi var på rengsjö hembygdsgård på "På gammelmormors vis" och så har jag en som nästan är färdig med ett kort på Edit som är från hennes 6 månaders dag men som ska in i vårat album.



å så lite detaljbilder för det är en hel del detaljer på denna :-D

"Tilda"



på mittenbilden är det rubriken som är minimonogram från basic greys serie Sugared, lite pärlswirls från prima m.m. m.m. m.m. På sista bilden ser man lite tyll som ajg satt fast under det översta pappret så det ger lite 3D-efekt och ramar in fotot man ser åxå många olika sortes blommor, alla från Prima vad jag vet.


///H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...