2009-08-19

Liten fast stor

min lilla prinsessa växer ju så fort nu, hennes goa lår, rinda kinder och goa mage är bevis på en välmående gofis som oftast älskar mat. Speciellt gröten älskar hon, hon skulle kunna äta upp en dubbel portion utan problem, men man måste sätta stopp annars spricker nog lillmagen snart.

Gofisan:













Bloggar mest för bloggandets skull har egentligen inte mycket att rapporeta. eller jag kan ju berätta att Judit klarade teoriprovet till körkortet idag, HURRA för judit. Så snart har hon körkort ska ni se och då är det bäst att låsa in barn och hundar ;-)

Kan åxå meddela att snart alla inbjudningar till min och elins 50års fest är hos sina mottagare, jag har två kvar här hemma men annars tror jag alla fått, kanske att elin har kvar en föresten som ska skickas eller så kanske den är påväg ner i nåns brevlåda precis just nu ;-)

Nån som har ett tips eller kanske äger en snygg cerise klänning i typ large eller x-large beroende på hur stor sotrleken är. Vi har 80-tals tema på festen och jag har börjat samla på mig lite accessoarer men har ingen klänning/tunnika klar än fasten jag har en bild i mitt huvud, vill ha cerist och svart, har tänkt svarta leggings, skärp m.m. och cerise klänning/tunnika och plastörhängen m.m.


håller på med ett kort just nu, skulle väl gjort ett till åxå men jag blev så sugen på å blogga å fixa med foton istället.

nä nu så får ni hålla tillgodo med detta så ska jag ge fredrik en puss :-)

//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...