2009-08-17

Ängel

Här kommer då den andra layouten som jag jobbat med ett tag. Blev jättenöjd med denna. Fotot är från Edits 6 månadersfotogaafering som jag gjorde själv alltså :-)



Rubriken är skriven med Quickutz-rev - Washington, lite band under pappersramen för extra 3D effekt.(detaljbild 2)

Den lilla biljetten med datumet på är en sån biljett som hörde till Making memories alla hjärtans dag serie och det står "Love", "romance", "xoxo" m.m. på dem, kom på detta sätt att använda dem även när det inte passar med nått av de förtryckta orden. Så små mini alphas som datumet står med och ett filthjärta från ett filtband ochen swirl från prima. (detaljbild 1)

Blomranka från prima, rosa pärlswirl från prima, filthjärtan, floss, pappersrosor från prima m.m. (Detaljbild 3 och 4)

Men det svåra nu är att jag tror inte jag minns vad det är för papper förutom att det bruna CS:et är Canvas - java, Själva ramen vet jag ej men de två i mitten kan vara kaiser.


///H
"Ängel"


detaljbilder:

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...