2009-08-15

19år

som jag nämnde tidigare så var vi bjudna på tårtkalas nere i familjen Warpes stuga. Judit fyller 19 år på måndag men de hade kalaset idag så hon fick ett kort och en liten present idag å så har vi en present som jag inte hade innehållet färdigt till än som hon får på sin riktiga födelsedag istället. men nu kan ni få se kortet jag gjorde åt henne.



kortet gjorde jag på scrapträffen i tisdags och blev jättenöjd. Gjorde även ett kort till Judits kompis Paulina som fyller år på samma dag som Judit men et kortet gjorde jag igår (var ju först denna vecka som jag träffat Paulina men det känns som vi känt varandra längre eftersom Judit berättar om henne för mig å om mig å barnen för henne plus att jag följer hennes blogg och tror hon har läst min ibland åxå. Kände direkt att jag gillade henne massor, ni vet sån där personkemi så hoppas det inte var bara från min sida :-) iaf så ville jag göra ett kort till henne åxå som hon fick med sig på väg hem idag när hon skulle åka tåg ner till Uppsala. Även Matilda blev förtjust i Paulina, eller Parrolina som hon säger och när jag täntke att hon skulle måla en teckning till Judit så blev det tydligen två till Parrolina istället :-) så ett kort och två teckningar fick hon med sig osm avskedspresent :-)

Eftersom jag gjorde det kortet igår och hon åkte mitt på dagen idag så glömde jag fota det men man vet aldrig om Parrolina själv bloggar det någon dag. Hon har dessuto m bloggat lite från sin "semester" här i bollnäs och foton på mina döttrar kommer tydligen åxå komma inom kort. så kika in till henne HÄR!


///H
"19år"

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...