2009-07-05

scrapping

å vilken underbar helg det har varit :-D ganska härligt väder måste jag säga och ett dygn (ca) spenderades med Åsa och Elin hemma hos åsa, Plankstek, vin, scrapping och barnfritt var vad som stod på schemat :-)

jag har inte bskurit min lo jag gjorde kalr igår, å sen harj ag TVÅ halvfärdiga layouter åxå på gång här hemma MEN jag tänkte ta tag i att rota igenom allt obloggat jag har, och det kanske kan vara nått kort som jag har bloggat tidigare men om jag inte minns att jag bloggat det och inte hittar de i min egen blogg direkt så kommer det igen :-D

Först ut är en Layout som ajg tror jag gjorde till SWEbloggen MEN som jag han glömma vad jag gjort den till för utmaning när jag väl hade gjort klart den, kommit ihåg att fota den och sen beskurit den, det var helt borta och jag kom inte ihåg, tror de kan ha varit en lift men jag gjorde ett nytt bidrag till den liften iaf :-)

"Liten & ny"

nu kanske helene ser denna och så visar det sig att ajg skickat in den, då är det höjden av förvirrad hanna iaf :-D hihi, denna ska iaf sitta i vårat familjealbum jag har ju gjort en med ett liknande kort på Edit men som heter bara "NY" och den sitter i hennes album för på den är våra armband med m.m.

Sen hittade jag två kort som jag inte tror jag bloggat, ett välkommen till världen kort och ett grattiskort. grattiskrotet blev skitdåligt fotat för jag hade glömt å fota det innan festen var så det han bli halskumt ute å därför skitsvårt å få bra kort men så ansträngde jag mig itne heller, tyckte itne de var så viktigt när de gällde ett kort å inte en layout.

"Grattis Magnus 40 år"


Nästa kort är det jag gav till Axel när han föddes:

"Välkommen till världen Axel"



Det var det jag hittade på datorn nu iaf :-) men jag kan ju avsluta med ett kort på mina två sessor :-) fotot är från den 22 Juni 2009 (såklart).




Snart hoppas jag fredrik kommer hem med filmen han skulle hyra :-p lite av en söndagstradition med en hyrfilm. kramkram



///H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...