2009-07-30

My angel

min lilla ängel, söta lilla prinsessan, vi hade 6 månaders fotografering två gånger idag, först en hos fotografen där fotografen blev helimpad, fick INGET dåligt kort på Eddan, hon gjorde precis som "man ska" så på 5-10 minuter så hade hon mängder av bra foton och egentligen har de en hel timme avsatt för småbarn :-D senare på dagen hade jag min egen 6 månaders fotografering till hennes album och jag har inhandlat maskeradvingar i bebismodell, så himla söt hon var.

ni får se fler foton nästa vecka när jag gör en riktig 6 månaders uppdatering med vikt. längd, framsteg och foton.



Ikväll har vi scrappat, vi blev bara tre då Maria är på bf +2 och inte kände att hon orkade med å komma :-) fullt förståeligt!


//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...